Noderīgi padomi

Izvēlne

Drēbes internetā – kā nekļūdīties?

22 06 2022
sieviesu apgerbs un aksesuari
Pirkt internetā sadzīves tehniku, saimniecības preces, elektroniku un daudzas citas ikdienai nepieciešamās lietas jau ir tikpat ierasts, kā aiziet uz veikalu pēc piena. Par drēbju pasūtīšanu tiešsaistē gan domas dalās.

Daži ar entuziasmu izmanto šo privilēģiju iepirkties, neizejot no mājām. Tā ir ērtāk, ātrāk, bieži vien izdevīgāk (plašajā tīmeklī visas atlaides ir kā uz delnas) un arī daudzveidīgāk, jo kuram gan negribētos dabūt sev unikālu mantu?

sieviete izvelas apgerbu interneta 

Taču daudzi joprojām izvēlas tradicionālo iepirkšanos. Galvenais iemesls – bailes, ka pasūtītā prece neattaisnos Jūsu gaidas. Var kļūdīties ar izmēru, audumu, piegriezumu. Šīs bažas daļēji ir saprotamas – pērkot internetā, Jūs uzticaties pārdevēja informācijai. Taču tikai tādēļ atteikties no interneta iepirkšanās tūres privilēģijām būtu aplami.

Lasiet tālāk, kas var palīdzēt Jums minimizēt kļūdas, pasūtot drēbes tiešsaistē, un ko darīt, ja ķibele tomēr atgadījās. Viss ir vienkāršāk, nekā liekas – tikai nedaudz jāiedziļinās!

Objektīvi novērtējiet savu izmēru

„Neder izmērs” – visbiežākais iemesls, kāpēc tiek atgrieztas tiešsaistē iegādātās drēbes.

Kāpēc tā notiek?

1) Jūs nepareizi novērtējāt savu izmēru un figūras īpatnības. Attiecīgi apģērbs Jums ir par mazu, par lielu, spiež kādās noteiktās vietās. Ja nedaudz lielākam džemperim vai citam apģērba gabalam var atrast pielietojumu (piem., nēsāt kā oversize vai iešūt), šauras drēbes pienāksies atgriezt.

2) Jūs neņēmāt vēra, ka dažādiem zīmoliem izmēri var atšķirties. Atsevišķi ražotāji tik ļoti vēlas izpatikt klientiem, ka, piem., M izmēra drēbes iezīmē kā S. Iespējams, kādam pircējam šāds paņēmiens tiešām sagādās prieku, taču drēbju iegādi internetā tas sarežģī.

Kā to novērst?

Pirmkārt, pareizi novērtējiet savu izmēru! Ja pirms pusgada tas bija M, iespējams, līdz šodienai kaut kas ir mainījies. Ņemiet talkā mērlenti! Vislabāk, ja kāds palīdzēs Jums izmērīt ķermeņa aprises. Tad nevajadzēs grozīties un mēri būs precīzāki. Nemēģiniet arī mānīt sevi - neievelciet vēderu, pārāk neizstiepieties.

Ja grasāties pirkt drēbes augšdaļai (kleitu, kreklu, žaketi u.tml.), izmēriet krūškurvja izmēru (vīriešiem) vai krūšu apkārtmēru (sievietēm), vidukļa un vēdera apkārtmēru, roku un muguras garumu.

Bikšu, svārku, šortu iegādei svarīgs: kāju garums, augšstilbu, apakšstilbu, gurnu apkārtmērs.

Kad precīzi mēri noņemti, izpētiet noskatītā drēbju zīmola izmēru tabulu un uzziniet, kāds ir Jūsu izmērs konkrēti šī ražotāja darinājumu ietvaros. Starp citu, dažiem zīmoliem, lai noteiktu izmēru, pietiek ar 3 mēriem: krūškurvja/krūšu, sēžamvietas un vidukļa apkārtmēru.

Labā ziņa, ka konkrētā ražotāja tabulu pietiks izskatīt tikai vienu reizi, jo parasti viena zīmola ietvaros visām drēbēm tiek piemēroti vieni un tie paši izmēri. Protams, ja jūtat, ka laika gaitā ķermeņa aprises mainījās, veiciet uzmērīšanu atkārtoti!

apgerba izvele telefona

Uzmanīgi lasiet pārdevēja sniegto informāciju

Bieži vien viss vajadzīgais ir mūsu acu priekšā, atliek vien uzmanīgi ieskatīties! Interneta veikali, kuri gādā par klientu labklājību, preču aprakstos norāda ziņas ne tikai par konkrētās drēbes izmēru un cenu. Noteikti izpētiet arī informāciju par:

  • apģērba materiālu. Vēlēties iegādāties lina kleitu, bet saņemt sintētiku būtu gada vilšanās. Tādēļ nepalaidiet garām apģērba sastāva aprakstu! Tas attiecas arī uz oderējumu.
  • krāsu. Dažkārt produkta krāsa bildē atšķiras no realitātes. Apzinīgs tirgotājs, pamanot šo momentu, noteikti brīdinās pircēju. Tāpat kā citi šīs drēbes pircēji. Ja e-veikalā pieejama atsauksmju un komentāru sadaļa, nepaslinkojiet ieskatīties!
  • aizdari. Pogas, rāvējslēdzēji bildē mēdz būt slikti saskatāmi, taču kādam lietotājam šis var būt būtisks izvēles moments.
  • aksesuāriem. Ņemiet vērā, ka ne vienmēr jostas, ķēdītes un piekariņi ietilpst kleitas, žaketes, krekla komplektācijā. Parasti tirgotājs piemin šo faktu preces aprakstā.
  • modeles garumu un izmēru. Ja tie ir tuvi Jūsu parametriem – ideāli! Varat uzreiz novērtēt, kā konkrētais apģērbs izskatīsies uz Jums. Ja parametri krietni atšķiras, ņemiet to vērā. S izmēra mini-kleita (visbiežāk ap 170 cm garās modeles pozē tieši S un M izmēra drēbēs) diez vai derēs 178 cm garai sievietei.

Neapmierinātība ar savu pirkumu nav pasaules gals, taču tas var sabojāt noskaņojumu. Iepriekš minēto parametru apsekošana krietni mazina varbūtību piedzīvot vilšanos.

Ja kāda preču aprakstā minētā informācija izsauc jautājumus, Jūs droši varat uzdod tos interneta veikala klientu apkalpošanas speciālistiem. 220.lv klientu apkalpošanas līnija darbojas visu diennakti, atbildot uz Jūsu zvaniem (tālr. +371 25220220) un rakstiskām ziņām, kuras varat atstāt tepat tiešsaistē (“Atstājiet ziņojumu” lapas augšdaļā).

Vēl daži noderīgi knifi

Izlasiet vēl pāris praktiskus ieteikumus, kas varētu Jums palīdzēt tikt sava “īstā” drēbju gabala.

  • Neignorējiet figūras īpatnības! Piemēram, ja Jums ir apjomīgi gurni un šaurs viduklis, diez vai sanāks tiešsaistē iegādāties apspīlētus brunčus. Ar A-silueta svārkiem gan nevajadzētu rasties problēmām. Masīvu augšstilbu īpašniekiem būs grūtāk attālināti izvēlēties džinsu vai cita blīva auduma šortus/bikses. Dodiet priekšroku, piemēram, staipīgiem riteņbraucēju šortiem vai stilīgajiem culotte. Sievietēm ar apjomīgām krūtīm sarežģītāk piemeklēt augšdaļu. Tādēļ apspīlētas žaketes vietā labāk izvēlēties moderno oversize.
  • Kad tikai sākat iepazīšanos ar konkrēta zīmola drēbēm, dodiet priekšroku mantām, kuru izvēlē gandrīz nav iespējams “nošaut greizi”. Tās ir “augšdaļas” bez plecu šuvēm, brīvāka piegriezuma apģērbi, staipīgā trikotāža.
  • Izpētiet apģērbu visās piedāvātajās krāsās. Gadās, ka neitrālas krāsas drēbēm nav pamanāmas visas nianses. Tā pati manta izteiksmīgā tonī var izcelt šuves vai detaļas, kuras varētu Jums nepatikt.
  • Ja pie preces apraksta ievietots video, kur modele demonstrē konkrēto apģērbu, noteikti apskatieties un novērtējiet preci “kustībā”. Būs redzama katra kroka un auduma kvalitāte kopumā. Un tas daudz ko izsaka!

Nepārdzīvojiet, ja gadījies kļūdīties!

Savos pirkumos dažkārt kļūdās pat attālinātās iepirkšanās giganti. Ja redzat, ka iegādātā prece Jums neder vai gluži vienkārši nepatīk, nav pamata uztraukumam un noteikti nav vērts likt to putekļoties plauktā – izmantojiet atgriešanas iespējas!

Interneta veikalā 220.lv Jūs varat atgriezt preci:

1) aizpildot atteikuma veidlapas paraugu;

2) uzrakstot skaidri formulētu paziņojumu, kurā paziņo savu lēmumu atteikties no pirkuma.

Starp citu, norādīt atteikšanās iemeslu nav obligāti! Iesūtiet mums aizpildīto veidlapu vai personīgi sastādīto paziņojumu pa pastu vai uz e-pastu (palīdzība@220.lv), mēs to izskatīsim un, ja viss ir kā nākas, sāksim atgriešanas procesa izpildi. Tikmēr Jūs varat mēģināt tikt pie vajadzīgās mantas vēlreiz. Jums jau būs pieredze, līdz ar ko katrs nākamais mēģinājums noteikti būs veiksmīgāks! 

Pircējiem patika šis ieraksts

3.9/5
45 Pircēju vērtējumi

Kā jūs novērtējat šo ierakstu?