Slice – tas ir maksāšanas veids par precēm, kas tiek piemērots visām pārdevēja 220.lv precēm, kas marķētas ar īpašo ikonu un pakalpojumiem grozā virs 50 eiro, pamatojoties uz kreditēšanas līgumu 24 mēnešiem. Ja veiksiet visus maksājumus izvēloties Slice 3 mēnešu laikā, kredīta izmaksas nebūs Vairāk informācijas
Pasūtījumu izsniegšanas punkti TURPINA STRĀDĀT. Pēc ārkārtējās situācijas ierobežojumu papildināšanas, procedūra iesniegto tiešsaistes pasūtījumu saņemšanai nemainās.
Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika. Galīgais piegādes termiņš ir norādīts pasūtījuma apstiprinājumā.
Givenchy Gentleman Boisee tas ir unikāls aromāts vīriešiem. Smarža apvieno gan garšvielu, gan koka notis un rada elegantu īrisa, melno piparu un svaiga koriandra deju. Smarža ir ideāli piemērota kungiem, kuri kopā ar jūtīgumu demonstrē savu apņēmīgo raksturu.
Nošu palete:
- Augšējās notis: melnie pipari, koriandrs, ģerānija;
- Vidējās notis: īriss, ciedrs, kakao;
- Beigu notis: balts sandalkoks, pačūlija, koks.
Dzimis 1927. gadā talantīgais dizaineris Huberts Džeimss Tafins de Givenchy 1952. gadā nodibināja savu modes namu. Tajā pašā gadā viņš atklāja pirmo kolekciju, kas atstāja neizdzēšamas pēdas modes vēsturē: viņa „ekskluzīvi“ konceptuālais apģērbs - šikas blūzes un gaiši svārki, kas saplūst ar stingrām līnijām un vienkāršību - guva milzīgus panākumus ar šo dienu atturīgo ikdienas izskatu. Givenchy studēja Parīzē pie citiem pasaulslaveniem dizaineriem: Elsa Šīparelli, Roberta Pigeta, Lujenas Lelongas, Žaka Fāta. Bet 1993. gadā, neilgi pēc pirmās kolekcijas prezentēšanas, Givenchy pievienojās vēl viens zīmolu gigants „Cristóbal Balenciaga“. Radītāja dizaina līnijas kļuva tīrākas un tīrākas - un sievietes to mīlēja. Givenchy patiesā dāvana bija saplūst ar franču mantojumu un amerikāņu valdzinājumu. Viņš bija vīrietis, kurš saprata sievietes - un nav brīnums, ka filmu zvaigznes un citi elitārie aktieri viņu mīlēja. Elegances, mākslas un stilīgas dzīves eksperts Givenchy domāja, ka viņa „apģērba uzdevums ir padarīt sievieti skaistāku“.
Kopš 1957. gada Givenchy sāka radīt smaržas, kuras viņš sauca par „pēdējo pieskārienu“ sievietes apģērbam. 1958. gadā - laikā, kad smaržām vēl nepiederēja „sejas“,viņš radīja revolūciju, lūdzot savu draudzeni Odriju Hepbērnu kļūt par „L'Interdit“ kampaņas zvaigzni: pirmo reizi kinozvaigzne parādījās smaržu reklāmā.
Mūsdienās Givenchy aromātu portfelī ir kaut kas piemērots ikvienam smaržu fanam. Lieliski atšķirīgi dizaini un gaumes, šim aromātam piemīt franču elegance, amerikāņu uzdzīve un pasaules mīlestība pret stilu un skaistumu. Kā iekšā „Givenchy Beauty“ modes mājas, šī zīmola smaržas vienmēr ir iemiesojušas unikālas maņu un emocionālās īpašības, veicinot dzīvesveidu, kas apvieno eleganci un fantāziju. Tas ir zīmols, kas vienmēr izceļ sievietes šarmu, personību un mudina mūs saņemt vēl mazliet vairāk „prieka“ mūsu dzīvē. Un vai smaržas to var sniegt? Ak, jā.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Šeit varat uzdot jautājumus pircējiem, kuri ir iegādājušies šo preci, vai 220.lv konsultantiem.
Viedokļus un komentārus ieraksta 220.lv apmeklētāji. Šie viedokļi un komentāri netiek rediģēti un pārbaudīti. Viedokļi, komentāri un padomi var nesakrist ar 220.lv viedokli. 220.lv nav atbildīgs par to saturu. Noteikumus varat atrast šeit.