Slice – tas ir maksāšanas veids par precēm, kas tiek piemērots visām pārdevēja 220.lv precēm, kas marķētas ar īpašo ikonu un pakalpojumiem grozā virs 50 eiro, pamatojoties uz kreditēšanas līgumu 24 mēnešiem. Ja veiksiet visus maksājumus izvēloties Slice 3 mēnešu laikā, kredīta izmaksas nebūs Vairāk informācijas
Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika. Galīgais piegādes termiņš ir norādīts pasūtījuma apstiprinājumā.
Lietošana: Ieteicams lietot: dienā, vakarā.
Hermes Terre d'Hermès - esamības būtība, dzīves šūpoles metafora. Aromātiskā ass - reāla koka alķīmija.
Sākotnēji aromāts uzmundrina ar jauko apelsīnu un rūgto greipfrūtu notīm. Sirds notīs - dzirkstošie pipari. Tas viss rotaļīgi flirtē ar bāzes esencēm no aromātiskās vetivērijas, kas smaržām piešķir zemes minerālu elpu. Aromāts kļūst vēl dziļāks, kad jūtat ciedra notis un zīmīgos benzoīna sveķus.
- Sākuma nots: apelsīni, greipfrūti;
- Sirds nots: pipari;
- Beigu nots: ciedra, smaržīgā vetivērija, benzoīns.
Hermis International atzinusi par preču zīmi Hermes - Francijas luksusa preču ražotāju. Dažādās aptaujās un reitingu skalās, kuras publicējušas vadošās konsultāciju firmas, tas tiek klasificēts kā visaugstākās vērtības pasaules luksusa zīmols. Bagātīgā mantojuma, izsmalcinātās meistarības, detaļu, augstas kvalitātes un profesionalitātes apvienojums visā radošajā un ražošanas procesā Hermesam piešķīris augstu vietu konkurences un brutālajā luksusa pasaulē. Pašlaik Hermes zīmola produktu klāstā ir ādas izstrādājumi, aksesuāri, smaržas un „ready-to-wear“ drēbes.
Thierry Hermes 1837.gadā Parīzē nodibināja ģimenes uzņēmumu. Sākotnēji viņa nodoms bija kalpot Eiropas muižniecībai, piedāvājot ādas izjādes aprīkojumu. Pakāpeniski uzņēmuma produktu piedāvājums paplašinājās ar katru paaudzi. Hermes firmas ceļojumu somas ir bijušas ceļā uz globāliem panākumiem un mūžīgi reģistrētas kā modes ikonas. Sākot ar 2014. gadu visā pasaulē bija 311 Hermes veikali, no kuriem 207 tieši piederēja Hermes.
Hermesam ir ārkārtīgi skaists un bagāts veiksmes stāsts. Ierobežota izplatīšana, ekskluzivitāte un kontrolēts mārketings ļāva uzņēmumam divkāršot ikgadējo izaugsmi. Tas atspoguļo Hermes zīmola drošību ļoti bagātajā pasaules iedzīvotāju segmentā. Fakts, ka zīmols tiek uzskatīts par visnovatoriskāko starp visiem luksusa modes namiem, liecina par uzņēmuma apņemšanos pastāvīgi ražot un piegādāt īpaši greznus produktus, kas ir unikāli, pauž spēcīgu saprātu un kuriem ir izcilas meistarības priekšrocības. Uzņēmuma nākotne ir droša, taču tai ir jāattīstās un jādiferencējas, lai saglabātu savas pozīcijas augstākās klases luksusa tirgus segmentā, izmantojot sava ģimenes zīmola spēku: mantojuma, autentiskuma un prestiža ikonu.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Šeit varat uzdot jautājumus pircējiem, kuri ir iegādājušies šo preci, vai 220.lv konsultantiem.
Viedokļus un komentārus ieraksta 220.lv apmeklētāji. Šie viedokļi un komentāri netiek rediģēti un pārbaudīti. Viedokļi, komentāri un padomi var nesakrist ar 220.lv viedokli. 220.lv nav atbildīgs par to saturu. Noteikumus varat atrast šeit.