Slice – tas ir maksāšanas veids par precēm, kas tiek piemērots visām pārdevēja 220.lv precēm, kas marķētas ar īpašo ikonu un pakalpojumiem grozā virs 50 eiro, pamatojoties uz kreditēšanas līgumu 24 mēnešiem. Ja veiksiet visus maksājumus izvēloties Slice 3 mēnešu laikā, kredīta izmaksas nebūs Vairāk informācijas
Pasūtījumu izsniegšanas punkti TURPINA STRĀDĀT. Pēc ārkārtējās situācijas ierobežojumu papildināšanas, procedūra iesniegto tiešsaistes pasūtījumu saņemšanai nemainās.
Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika. Galīgais piegādes termiņš ir norādīts pasūtījuma apstiprinājumā.
Lietošana: Ieteicams lietot: ikdienā.
Svaigs iekāri rosinošs Chanel Allure Homme Sport vīriešu aromāts – kā svaigs gaiss glāstītu kailu ādu. Tas paredzēts vīrietim ar sportisko attieksmi - spēlējot dzīvi, lai uzvarētu, un bauda to, ka var.
Pēc Chanel teiktā, nekas tik nemodina iekāri, kā dabiska uzvedība.
Chanel Allure Homme Sport smaržas vīriešiem sākotnēji izplatot caurspīdīgu, kā kristāla ūdens un aldehīdu smaržu. Tam seko koksnes un garšvielu aromāts, kuru smaržīgā vetivērija padara nevis austrumnieciski smagu, bet vieglu un arī caurspīdīgu. Beigās apņem ar iekāri izraisošu baltā muskusa, tonka pupiņu un ambras smaržu.
- Sākuma notis: mandarīni, aldehīdi, apelsīni, ūdens smarža;
- Vidējās notis: rūgtā citrona eļļa, Madagaskaras melnie pipari, ciedrs;
- Beigu notis: smaržīgā vetivērija, tonka pupiņas, baltais muskuss, ambra.
Smaržas raksturs: burvīgas, modina iekāri, svaigas.
Iepakojumā atradīsiet 3 pudelītes ar 20 ml, vienu ceļošanai, bet divas - papildinājumiem.
„Chanel“ smaržu stāsta ēra - ir kā radošuma vilnis šajā modes namā, kas turpinās līdz pat šai dienai. 1974.gadā tika izlaists: „Chanel“ svaigākais aromāts. 1979. gadā Jacques Polge kļuva par trešo „Chanel“ smaržu dizaineru un viņš radīja pirmo sieviešu aromātu 1984.gadā, tas bija bagāts, elegants un sievišķīgs - „Coco"".
2007.gadā sākās jauna „Chanel“ smaržu radīšanas ēra, atnesot „Les Exclusifs“. Jacques Polge iedvesmas avots bija „Chanel“ modes nama bagātīgais mantojums un, pats galvenais, tās pašas sastāvdaļas. ""Kā parfimērs es vienmēr spēlēju ar notīm, lai es varētu piedāvāt jaunus un intriģējošus aromātus“, - saka Polge.
„Chanel“ ir unikāls modes nams, kas veido savu smaržu sastāvdaļas. Viņiem joprojām pieder savi rožu un jasmīna dārzi. Šis modes nams nekad nav bijis blāvs vai neatpazīstams. Tam vienmēr ir raksturīga elegance, dziļums vai kontrasts vieglums, smalkums un, protams, greznība.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Aizskaroši un reklāmas rakstura komentāri netiek publicēti.
220.lv vai sadarbības interneta veikala klienta atsauksme piedāvāta oriģinālvalodā vai pārtulkota valsts valodā. Noteikumus varat atrast šeit.
Šeit varat uzdot jautājumus pircējiem, kuri ir iegādājušies šo preci, vai 220.lv konsultantiem.
Viedokļus un komentārus ieraksta 220.lv apmeklētāji. Šie viedokļi un komentāri netiek rediģēti un pārbaudīti. Viedokļi, komentāri un padomi var nesakrist ar 220.lv viedokli. 220.lv nav atbildīgs par to saturu. Noteikumus varat atrast šeit.