Lietošana: Ieteicams lietot ikdienā.
Equipage - klasiskā aromāta interpretācija, kuru 1970. gadā izveidoja Jean-Claude Ellena.
Aromāts tika izlaists 2015. gadā.
Vīriešu aromātiskajā smaržā dominē asi un spēcīgi rožu un piparmētru akordi. Baltais sandalkoks dod elegantu un juteklisku akcentu.
- Sākuma notis: aldehīdi, apelsīni, smaržīgā salvija, nigelas, melnā dalbergija;
- Sirds notis: neļķes, kanēlis, jasmīns, maijpuķītes, priede;
- Beigu notis: tonka pupiņas, pačūlija, baltais muskuss, ozols, vaniļa, smaržīga vetivērija.
Hermis International atzinusi par preču zīmi Hermes - Francijas luksusa preču ražotāju. Dažādās aptaujās un reitingu skalās, kuras publicējušas vadošās konsultāciju firmas, tas tiek klasificēts kā visaugstākās vērtības pasaules luksusa zīmols. Bagātīgā mantojuma, izsmalcinātās meistarības, detaļu, augstas kvalitātes un profesionalitātes apvienojums visā radošajā un ražošanas procesā Hermesam piešķīris augstu vietu konkurences un brutālajā luksusa pasaulē. Pašlaik Hermes zīmola produktu klāstā ir ādas izstrādājumi, aksesuāri, smaržas un „ready-to-wear“ drēbes.
Thierry Hermes 1837.gadā Parīzē nodibināja ģimenes uzņēmumu. Sākotnēji viņa nodoms bija kalpot Eiropas muižniecībai, piedāvājot ādas izjādes aprīkojumu. Pakāpeniski uzņēmuma produktu piedāvājums paplašinājās ar katru paaudzi. Hermes firmas ceļojumu somas ir bijušas ceļā uz globāliem panākumiem un mūžīgi reģistrētas kā modes ikonas. Sākot ar 2014. gadu visā pasaulē bija 311 Hermes veikali, no kuriem 207 tieši piederēja Hermes.
Hermesam ir ārkārtīgi skaists un bagāts veiksmes stāsts. Ierobežota izplatīšana, ekskluzivitāte un kontrolēts mārketings ļāva uzņēmumam divkāršot ikgadējo izaugsmi. Tas atspoguļo Hermes zīmola drošību ļoti bagātajā pasaules iedzīvotāju segmentā. Fakts, ka zīmols tiek uzskatīts par visnovatoriskāko starp visiem luksusa modes namiem, liecina par uzņēmuma apņemšanos pastāvīgi ražot un piegādāt īpaši greznus produktus, kas ir unikāli, pauž spēcīgu saprātu un kuriem ir izcilas meistarības priekšrocības. Uzņēmuma nākotne ir droša, taču tai ir jāattīstās un jādiferencējas, lai saglabātu savas pozīcijas augstākās klases luksusa tirgus segmentā, izmantojot sava ģimenes zīmola spēku: mantojuma, autentiskuma un prestiža ikonu.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Šeit varat uzdot jautājumus pircējiem, kuri ir iegādājušies šo preci, vai 220.lv konsultantiem.
Viedokļus un komentārus ieraksta 220.lv apmeklētāji. Šie viedokļi un komentāri netiek rediģēti un pārbaudīti. Viedokļi, komentāri un padomi var nesakrist ar 220.lv viedokli. 220.lv nav atbildīgs par to saturu. Noteikumus varat atrast šeit.