BEZMAKSAS atgriešana uz DPD Pick up punktu

BEZMAKSAS preču atgriešana DPD Pickup punktos

Turpmāk preces var atgriezt caur DPD Pickup punktiem visā Latvijā bez maksas. Šī atgriešanas metode ir derīga precēm, kurām atradīsiet nozīmīti  ar tekstu "BEZMAKSAS piegāde uz DPD Pickup punktu".

Cik ilgi es varu atgriezt preci?

14 dienu laikā. Šis periods var būt ilgāks, ja tas ir norādīts pārdošanas noteikumos vai atgriešanas informācijas pielikumā, kuru Jūs saņemsiet pa e-pastu, kad pasūtījums būs pabeigts.

Kas man jāzina par preču atgriešanu? Kādas preces nevar atgriezt?

Ir vērts zināt, ka kvalitatīvu produktu var apmainīt vai atgriezt 14 dienu laikā tikai tad, ja neesat izmantojis produktu un nav bojāts tā iepakojums. Ja Jūs nolemjat atgriezt preci, Jums jāsaglabā iepakojus, kā arī jāpārbauda iegādātais produkts tikai tā, kā Jūs to darītu klātines tirdzniecības vietā. Jāatzīmē, ka, atdodot preces, ir jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments (kases čeks, norēķinu kartes izraksts, rēķins utt.).

Lūdzu, ņemiet vērā, ka ne visas preces, kas iegādātas internetā, ir atmaksājamas. Preču sarakstu, ko nevar atgriezt, varat atrast ŠEIT.

Kas man jāzina, atgriežot preci caur DPD Pickup punktiem?

Ja Jūs plānojat atgriezt preci, izmantojot DPD Pickup punktu, iesaiņojiet un sūtiet sūtījumu caur DPD Pickup punktu, kas sastāvēs no:

  • atgrieztā prece,
  • rēķins - ja Jums tāds ir nosūtīts kopā ar precēm,
  • izdrukāts vai ar roku aizpildīts brīvas formas iesniegums par preces atgriešanu.

Iesniegumā norādiet:

  • Jūsu vārdu un uzvārdu,
  • Jūsu kontaktinformāciju: tālruņa numuru un / vai e-pasta adresi,
  • pasūtījuma numuru,
  • miniet preci (-es), kuru (-as) atgriežat,
  • preces (-ču) atdošanas iemesls (-i),
  • bankas konta numurs un personas vārds, kurai pieder šis konts (nauda tiks pārskaitīta uz to, ja pārdevējs piekrīt atmaksas pieprasījumam).

Atgādinām, ka preces var atgriezt arī 220.lv veikalos. Aicinām pārbaudīt to adreses un darba laiku ŠEIT.

Kā atgriezt preci, izmantojot DPD Pickup punktus?

  1. Iepakojiet preci, kuru vēlaties atgriezt nosūtīšanai. 
  2. Izdrukājiet sūtījuma uzlīmi, kuru atradīsiet pievienotu e-pastā par pabeigto preces pasūtījumu, vai savā 220.lv kontā pie pasūtījuma informācijas.
  3. Ja Jums nav iespējas iepriekš izdrukāt sūtījuma uzlīmi, to varēsiet izdarīt DPD Pickup punktā. Šajā gadījumā blakus vienumam izvēlieties "Iepriekš reģistrēts sūtījums" un nākamajā solī ievadiet sūtījuma numuru, kas atrodams atgriešanas informācijas pielikumā, kas Jums nosūtīts pa e-pastu no 220.lv pēc pasūtījuma pabeigšanas, vai Jūsu 220.lv kontā.

Kad es atgūšu naudu par atgrieztajām precēm?

Saņemot atgrieztās preces, pārdevējs 3 darba dienu laikā izvērtēs Jūsu pieprasījumu un atgriezīs naudu norādītajā bankas kontā, ja varēs apmierināt Jūsu pieprasījumu par preču atgriešanu. Ja preču atgriešana nav iespējama, pārdevējs sazināsies ar Jums pa pieprasījumā norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi un informēs par šāda lēmuma iemesliem. Šajā gadījumā pārdevējs ar Jums vienosies, kā Jūs varat atgūt preces, kas nosūtītas atpakaļ.