Mēs priecājamies, ka iepērkaties mūsu elektroniskajā veikalā. Tirgojam kvalitatīvus izstrādājumus, kuru kvalitāte ir rūpīgi pārbaudīta, taču bieži vien mēbeles tiek izgatavotas tikai pēc tam, kad klients ir veicis pasūtījumu un tās brauc garu ceļu uz klienta mājām tieši no ražotāju fabrikām. Ja nopērkot mēbeli, pamanījāt, ka tā ir nekvalitatīva, Jums ir tiesības atgriezt šādu preci mums preces garantijas nosacījumos norādītā termiņā (šāda informācija tiek sniegta preces iegādes dokumentā). Ja garantijas derīguma laikā tika konstatēti slēpti preces trūkumi, lūdzam Jūs tos nofotografēt un nekavējoties nosūtīt mums fotogrāfiju pa elektronisku pastu palidziba@220.lv. Mūsu speciālistu komanda un arī preces ražotājs noteiks, vai preces defektam tiek piemērota garantija, t.i., vai preces defekts ir defekts. Par lēmumu informēsim Jūs pa Jūsu norādītiem sakaru līdzekļiem.
Tajā gadījumā, kad preces atgriešanas iemesls ir slikta kvalitāte, mēs apņemamies veikt vienu no šīm darbībām, novērtējot esošu situāciju un visas iespējamās konkrētā gadījuma risinājuma iespējas: uz sava rēķina apmainīt sliktas kvalitātes preci ar piemērotas kvalitātes preci, apmainīt nekvalitatīvas daļas uz kvalitatīvām, bez maksas salabot preci (vai atlīdzināt iepriekš saskaņotus un ar dokumentiem pamatotus šāda remonta izdevumus) vai atgriezt par preci samaksāto naudu. Sliktas kvalitātes preces tiek apmainītas vai tiek atgrieztas vadoties saskaņā ar a) preces iegādes laikā spēkā bijušiem 220.lv Pirkšanas - pārdošanas noteikumiem, ar kuriem Jūs esat iepazinušies pirms iegādājaties preci (turpmāk – Noteikumi), un arī b) ar Valdības lēmumu apstiprinātiem Mazumtirdzniecības noteikumiem. Piemērotas kvalitātes preču atgriešana iespējama tikai Noteikumu un arī Valdības 22.07.2014. lēmumu Nr. 738 apstiprināto Mazumtirdzniecības noteikumu noteiktā kārtībā. Šajā gadījumā preču atgriešanas izdevumus apmaksājat Jūs. Pievēršam uzmanību tam, ka:
Atgriežot kvalitatīvas, taču nesaliktas preces, nepieciešams ievērot šos nosacījumus:
Pamanījāt preces trūkumus?
Pamanījāt brāķi? Šaubāties par saņemto mēbeļu komplektāciju vai kvalitāti? Griezieties pie mums, atbildēsim uz visiem Jūsu jautājumiem.
Ja pēc mēbeļu izsaiņošanas saskarieties ar rūpnīcas vai transportēšanas brāķi, vai defektus pamanījāt mēbeļu lietošanas laikā, griezieties pie mums uz e-pastu palidziba@220.lv. Lai defekts tiktu novērsts ātrāk, pie vēstules pievienojiet bojājuma fotogrāfiju, montāžas instrukcijā atzīmējiet trūkstošo vai bojāto daļu un arī fotogrāfijas nosūtiet mums.
SVARĪGI! Ja defektus pamanījāt uzreiz tikai pēc mēbeles izsaiņošanas, to nemontējiet. Nofiksējiet defektu to nofotografējot. Ja preci piegādāja kurjers, bet preces iepakojums ir bojāts vai tika konstatēts acīmredzams preces trūkums, nepieciešams to atzīmēt kurjera lapā parakstoties par sūtījuma pieņemšanu. Iesniedzot paziņojumu vēlāk, Jūs nevarēsiet pamatoties ar apstākli, ka preci saņēmāt ar bojājumiem.
Garantijas laikā noteiktās kvantitatīvās vai kvalitatīvās neatbilstības 220.lv izlabo, nokomplektē vai apmaina ar kvalitatīviem uz sava rēķina. 220.lv apņemas radušos ražošanas defektu novērst 15-45 darba dienu laikā no pretenzijas reģistrēšanas dienas .
Katras 220.lv pārdotās preces galvenās īpašības un garantijas derīguma termiņi kopīgi gan norādīti pie katras preces esošā preces apraksta vai garantijas dokumenta (piem., PVN rēķinā – faktūrā). Pievēršam uzmanību tam, ka, ja mēbeles iegādājas juridiskas personas, tad piemērota saīsināta 6 (sešu) mēn. garantija.
Garantijas apkalpošana ir spēkā tad, kad:
Garantijas apkalpošana nav spēkā, kad:
Svarīgi pievērst uzmanību:
Par mīksto mēbeļu izmēriem
Mīkstās mēbeles izgatavotas izmantojot mīkstus materiālus un nevar tikt izmērītas precīzi pēc izmēriem. Nelielas mēbeles izmēru novirzes, šuvju nevienādības, spilvenu nevienādības u.tml. ir neizbēgamas un ir raksturīgas mīkstām mēbelēm. Aprakstā sniegtie mīksto mēbeļu mērījumi ir nomināli. Tā kā mēbeļu ražošanā tiek izmantoti mīksti materiāli, tādi kā putu poliuretāns, faktiskie mērījumi var atšķirties +/- 4 cm no preces aprakstā sniegtajiem.
Par krāsu neatbilstību
Parauga un gala produkta krāsas pirkšanas laikā var atšķirties. Krāsošanas tehnoloģiju dēļ nav absolūtas garantijas, ka parauga auduma krāsa pilnībā sakritīs. Tas attiecas gan uz audumiem, gan mākslīgo un arī dabisko ādu. Garantija tāpat netiek piemērota materiālu tekstūras nevienveidībai. Mēbeļu, kas izgatavotas izmantojot svītrainu vai rūtainu audumu, raksts ne vienmēr var būt saskaņots izstrādājuma tehnoloģijas dēļ. Norādītie apstākļi nav pamats atzīt preces kvalitātes trūkumu esamību.
Pievērsiet uzmanību tam, ka interneta veikalā esošās preces ar savu krāsu, formu vai citiem parametriem var neatbilst realitātē esošajām precēm Pircēja izmantotā monitora īpašību un arī to iestāstījumu dēļ.
Par mēbeļu smaržu
Ādai, mākslīgai ādai, gobelēnam, kokam ir sava specifiska smarža, kas nav jāuzskata par preces defektu. Šai smaržai jāizvēdinās nedēļas laikā.
Mīksto mēbeļu piegāde, izsaiņošana, salikšana, uzstādīšana
*Rekomendējam mēbeļu salikšanu uzticēt profesionāļiem, jo nepareiza mēbeles salikšana var ietekmēt mēbeles kvalitāti, ilgmūžīgumu un lietošanas komfortu.
Mīksto mēbeļu ikdienas lietošana
Ikdienas mīksto mēbeļu tīrīšana
Svarīgi pievērst uzmanību:
Svarīgi pievērst uzmanību:
Nedrīkst stāvēt, pakāpties uz atsevišķām gultas daļām (piem.: sāniem, kājgala u.tml.). Nepieciešams pasargāties no tā, lai pacelšanas mehānisms neuzkristu, nedrīkst bāzt rokas pacelšanas mehānismā un aizliegts bērniem pašrocīgi lietot pacelšanas mehānismu bez pieaugušo uzraudzības. Nedrīkst kāpt gultas veļas kastē, jo tā Jūs to sabojāsiet.
Ādas mēbeļu tīrīšana
Ikdienas tīrīšanai izmantojiet bezkrāsaina auduma kokvilnas drānu, kas samitrināta istabas temperatūras ūdenī. Lai izvairītos no ādas žūšanas un arī plaisāšanas, pāris reizes gada laikā ir nepieciešams ādas mēbeles ieziest ar speciālu ādas mēbelēm paredzētu līdzekli. Nekādā veidā ādas tīrīšanai neizmantojiet šķīdinātāju, acetonu, spirtu, ziepes un mazgāšanas pulveri. Tīrīšanai izmantojiet ādai paredzētu tīrīšanas krēmu. Atcerieties, ka āda prasa ļoti rūpīgu kopšanu. Nemazgājiet ādas mēbeļu apšuvumu.
Neizmantojamas mēbeles rekomendējam apsegt ar pārsegiem, kuri speciāli pielāgoti āra mēbelēm. Pārsegi var būt paredzēti visa mēbeļu komplekta apsegšanai (tas ir ļoti ērti atstājot mēbeles ar mīkstām daļām lietū) vai atsevišķu mēbeli. Beidzoties mēbeļu lietošanas sezonai ir nepieciešams tās nomazgāt ar tīru ūdeni un atstāt izžūt. Obligāti pārliecinieties, vai mēbeļu mīkstās daļas, lietussarga vai lapenes materiāls, rāmis un stieņi ir sausi. Mīkstās daļas uzglabājiet sausā un labi vēdināmā vidē. Pēc lietus mēbeles, kurās ir tekstilēns, rekomendējams uzreiz nosusināt.
Neatstājiet bērnus bez uzraudzības kad tiek lietotas piekārtās vai gultas - šūpoles, šūpuļtīklus un arī šūpoles.
Stiprāka vēja un lietus gadījumā, neizmantojamus lietussargus un arī lapenes rekomendējam sakļaut/ salikt un uzlikt pārsegu. Ne sezonas laikā lietussargu vai lapeni vajadzētu glabāt labi vēdināmā vēsā, sausā telpā. Pirms nolikšanas uzglabāšanai lietussargam vai lapenei jābūt labi iztīrītai un sausai.
Uzmanību! Uzmanīgi rīkojieties ar asiem priekšmetiem, tie var sabojāt virsmu. Kopšanai izmantojiet nedaudz siltu ūdeni, ziepes un maigu sūkli. Mazgāšanai neizmantot augsta spiediena iekārtas.