Reaģējot uz izsludināto ārkārtas situāciju un domājot par mūsu klientu, darbinieku un tuvinieku drošību no draudiem inficēties ar koronavīrusu, e-komercijas uzņēmums “Pigu Grupa” ir rīkojies, lai nodrošinātu drošu veidu, kā Jūs varat saņemt savas pirmās nepieciešamības preces.

Mēs ieviešam drošības pasākumus, lai pārliecinātos, ka Jūsu iepirkšanās pieredze ir tik droša, cik tā varētu būt:

  • Fiziskie 220.lv veikali ir pārveidoti par pasūtījumu saņemšanas punktiem, kur varat saņemt tikai pasūtījumus, kas veikti tiešsaistē. Lūdzu, ņemiet vērā, ka saņemšanas punkti ir atvērti pēc regulārā darba laika;
  • Lai neļautu cilvēkiem pulcēties, veikalos uz vietas preces netiks tirgotas;
  • Klientu skaits telpās tiks ierobežots, lai nodrošinātu drošu attālumu starp klientiem, kamēr viņi veic tiešsaistes pasūtījumus;
  • Pēc katra kontakta kredītkaršu lasītāji tiks dezinficēti;
  • Klientiem tiks nodrošināti dezinfekcijas līdzekļi, lai dezinficētu rokas;
  • Mēs atsakāmies no skaidras naudas darījumiem, tāpēc iesakām izmantot bankas karti vai izvēlēties priekšapmaksas veidus;
  • Mēs mudinām klientus izvēlēties bezkontakta pasūtījumu saņemšanu pakomātos, īpašu uzmanību pievēršot tiem, kas atrodas ārpus telpām.

UZMANĪBU! Pašlaik mūsu klientu apkalpošanas centrs saņem 10 reizes vairāk pieprasījumu, tāpēc mēs atvainojamies, taču, iespējams, var paiet ilgāks laiks nekā parasti, lai atbildētu uz Jūsu e-pastiem.


Aicinām Jūs iepazīties ar izpilddirektora Dainius Liulys vēstuli klientiem:

2020. gada 16. martā

Cienījamie klienti!

Reaģējot uz izsludināto ārkārtas situāciju un domājot par mūsu klientu, darbinieku un tuvinieku drošību no draudiem inficēties ar koronavīrusu, e-komercijas uzņēmums “Pigu Grupa” ir rīkojies, lai nodrošinātu drošu veidu, kā Jūs varat saņemt savas pirmās nepieciešamības preces. 

Lai arī ir izsludināta karantīna, preču aprite un mūsu darbs neapstājas!

Pasūtījumu skaits pieaug, klienti mums ir nepieciešami, tāpēc mūsu vissvarīgākais uzdevums ir nodrošināt nepieciešamo preču drošu pārvietošanos. Mēs esam veikuši visus iespējamos preventīvos pasākumus, lai nodrošinātu mūsu klientu, darbinieku un partneru drošību. Biroja darbinieki kādu laiku strādā attālināti no mājām, un noliktavu darbs tiek organizēts atsevišķās, bezkontakta maiņās, kā arī mēs iesakām izvēlēties priekšapmaksas metodes un bezkontakta pasūtījumu saņemšanu āra pašapkalpošanās pakomātos.

Fiziskie 220.lv veikali tiks pārveidoti par preču saņemšanas punktiem, kur būs iespējams saņemt tiešsaistē pasūtītās preces, karantīnas laikā tirdzniecība veikalos uz vietas nebūs pieejama.

Mēs saprotam bažas par savu veselību, un, ievērojot vadlīnijas, lai izvairītos no tieša kontakta ar citiem cilvēkiem, mēs ierobežosim klientu skaitu vienā telpā, kas izņem pasūtītās preces, kā arī atteiksimies no maksājumiem skaidrā naudā. Turklāt mēs meklējam nestandarta risinājumus, lai apmierinātu klientu vajadzības, tāpēc mēs plānojam atsevišķus mobilos saņemšanas punktus, kur klienti varēs vienkārši izmantot „drive-in“ iespēju.

Uzņēmums pastāvīgi uzrauga un izvērtē mainīgo situāciju ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā un Igaunijā, kur e-komercijas uzņēmums pārvalda internetveikalus. Tagad pircējiem visās valstīs tiek garantēta preču aprite un pasūtījumu izpilde. 

Ar cieņu,
Dainius Liulys,
„220.lv“ izpilddirektors


Biežāk uzdotie jautājumi

Vai 220.lv veikali Rīgā strādā?

Jā. Tagad 220.lv fiziskie veikali ir pārveidoti par pasūtījumu saņemšanas punktiem, kur klienti var izņemt savus tiešsaistes pasūtījumus.

Vai 220.lv pasūtījumu saņemšanas punktu darba laiks ir mainījies?

Nē.Pasūtījumu saņemšanas punkti strādā pēc ierastā darba laika. Pasūtījumu saņemšanas punktu darba laiks:šeit.

Kā es varu izņemt savu pasūtījumu, ja Jūs nestrādājat?

Tagad 220.lv fiziskie veikali ir pārveidoti par pasūtījumu saņemšanas punktiem, kuros Jūs varat tikai saņemt savus pasūtījumus. Pasūtījumu saņemšanas punktu darba laiks nav mainījies. Darba laiks ir redzams šeit.

Vai par pasūtījumiem var norēķināties skaidrā naudā?

Nē. Ievērojot ieteikumus par koronavīrusa profilaksi, uz laiku tiek ierobežota iespēja norēķināties skaidrā naudā. Norēķiniem lūdzam izmantot bankas karti.

Kā es varu norēķināties par precēm pasūtījumu saņemšanas punktā?

Ievērojot ieteikumus par koronavīrusa profilaksi, uz laiku tiek ierobežota iespēja norēķināties skaidrā naudā. Norēķiniem lūdzam izmantot bankas karti.

Vai kurjers piegādās pasūtījumus?

Jā. Kurjeri turpinās piegādāt pasūtījumus mājās.