Tourism Theories, Concepts and Models

Specifikācijas:
Autors: Bob McKercher, Bruce Prideaux
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2020
Preces ID: 19376862
8199
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
844 / mēn.

3 2733
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

18. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

18. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

20. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

20. maijā

169

Smartpost terminālī

20. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

20. maijā

299

Circle K stacijā

20. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

20. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

21. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

18. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

18. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

20. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

20. maijā

169

Smartpost terminālī

20. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

20. maijā

299

Circle K stacijā

20. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

20. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

21. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Tourism Theories, Concepts and Models

Tourism Theories, Concepts and Models: * Explains why we think about tourism the way we do; * Explores key theories, concepts and models that explain how tourism works; * Is a comprehensive and cohesive text that develops a series of key ideas that deepens understanding and encourages critical thinking. This important text provides a critical overview of the core theories, concepts and ideas that have shaped the way we think about tourism. Divided into six parts, it takes the reader through the following areas to ensure thorough and coherent knowledge, looking at the important key theories, models and concepts, ensuring clear understanding and the ability for critical thinking: * Setting the stage: looking at the interdisciplinary nature of tourism and its' structure (5 core aspects of generation region, industry, destination region, transit route and tourist) * How tourism works: explores the three core dimensions of tourism factors, attractions, access and government policy * The evolution of tourism: examines the main models that have depicted the evolution of tourism destinations, economies and geographies. * The tourist: motivations and influences of the tourist as an individual, covering typology, social demographic factors and constraints. * Planning models: destination planning, scenarios and forecasting, including responses to current challenges Current issues: examines the theoretical and conceptual foundations for a range of contemporary issues that will affect tourism well into the future, including climate change, overtourism, crisis management and political change. Additional resources consist of web links, online videos and teaching reference materials. These can be found at www.goodfellowpublishers.com/TTCM from Academy fellows and other academic links explaining the ideas in the book. A must-have text for post graduate tourism and hospitality studies, as well as a key resource text for those teaching and studying tourism subjects at the later stages of undergraduate level.

Kopīgā informācija par: Tourism Theories, Concepts and Models

Preces ID: 19376862
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,3 kg
Izdevniecība: Goodfellow Publishers Limited
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas pašizglītībai
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Bob McKercher, Bruce Prideaux
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2020

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Tourism Theories, Concepts and Models
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes