Print to Fit: The New York Times, Zionism and Israel (1896-2016)

Specifikācijas:
Autors: Jerold S. Auerbach
Lapaspušu skaits: 322
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 26194396
10096
12915
-21%
Pārdevējs: Minced 4.5
Uz grozu
760 / mēn.

3 3366
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

15. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

15. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

15. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

15. maijā

169

Smartpost terminālī

15. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

15. maijā

299

Circle K stacijā

15. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

15. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

16. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

15. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

15. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

15. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

15. maijā

169

Smartpost terminālī

15. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

15. maijā

299

Circle K stacijā

15. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

15. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

16. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.5
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Print to Fit: The New York Times, Zionism and Israel (1896-2016)

After Adolph Ochs purchased The New York Times in 1896, Zionism and the eventual reality of the State of Israel were framed within his guiding principle, embraced by his Sulzberger family successor, that Judaism is a religion and not a national identity. Apprehensive lest the loyalty of American Jews to the United States be undermined by the existence of a Jewish state, they embraced an anti-Zionist critique that remained embedded in its editorials, on the Opinion page and in its news coverage. Through the examination of evidence drawn from its own pages, this book analyzes how all the news “fit to print” became news that fit the Times’ discomfort with the idea, and since 1948 the reality, of a thriving democratic Jewish state in the historic homeland of the Jewish people.
Ever since Adolph Ochs purchased The New York Times in 1896, its enduring masthead motto - “All The News That’s Fit To Print” – has become news that fits Times' discomfort with the idea, and since 1948 the reality, of a thriving democratic Jewish state in the historic homeland of the Jewish people.  

Kopīgā informācija par: Print to Fit: The New York Times, Zionism and Israel (1896-2016)

Preces ID: 26194396
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Academic Studies Press
Izdošanas valoda: Angļu
Tips: Socioloģija
Autors: Jerold S. Auerbach
Lapaspušu skaits: 322
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Print to Fit: The New York Times, Zionism and Israel (1896-2016)
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes