Preču atgriešanas metodes un papildu informācija par atgriešanu

Preces iesakām atgriezt 220.lv veikalos-pasūtījumu izsniegšanas punktos

Ieteicamais jebkura pārdevēja preces atgriešanas veids ir tās nogādāšana 220.lv veikalā. Šis ir bezmaksas atgriešanas veids gan kvalitatīvām, gan neatbilstošas ​​kvalitātes precēm. Pilnu veikalu sarakstu un to darba laiku skatiet šeit

Īpaši marķētas preces iespējams atgriezt arī caur DPD Pickup punktiem

Preces bez maksas var atgriezt caur DPD Pickup punktiem, ja tās ir marķētas ar īpašu ikonu   . Šāda atgriešana ir bez maksas. Šo preču atgriešanas veidu var izmantot gan kvalitatīvu, gan neatbilstošas ​​kvalitātes preču atgriešanai, ja iegādātā prece ir marķēta ar īpašu ikonu. Vairāk informācijas var atrast šeit.

Preci var arī atgriezt, nosūtot to tieši pārdevējam

Ja atgriežat kvalitatīvu preci:

Atgriešanas veidu (piemēram, atgriešana pa pastu, ar kurjeru) var izvēlēties pats lietotājs. Tiek piemērota standarta pakalpojuma maksa.
Ja prece ir kvalitatīva, šādas piegādes izmaksas sedz patērētājs.


Ja atgriežat neatbilstošas ​​kvalitātes preci:

Ja prece ir neatbilstošas ​​kvalitātes, iesakām šādu preci atgriezt uzreiz 220.lv veikalā-pasūtījumu izsniegšanas punktā. Ja Jums nav iespējas atgriezt preci 220.lv veikalā, Jūs varat atgriezt preci, izmantojot kurjerpakalpojumus. Iesakām izmantot Latvijas Pasta kurjeru pakalpojumus. Pārbaudiet pakalpojumu tarifus un reģistrējiet sūtījumu šeit.

Ja pārdevējs apstiprinās, ka atgrieztā prece ir neatbilstošas ​​kvalitātes, Jums tiks atlīdzinātas radušās izmaksas. Ņemiet vērā, ka Jums būs jāiesniedz pārdevējam piegādes izmaksas apliecinoši dokumenti, piem. pakalpojumu kvīts, maksājuma informācijas apstiprinājums utt.

Lūdzu, ņemiet vērā:

  • Ja preces pārdevējs ir 220.lv, nepieciešams sūtīt atgriezto preci uz Krasta iela 52, LV-1003, Rīga, Latvija un informēt pārdevēju 220.lv par atgriešanas papildu izmaksām sūtot visu informāciju uz palidziba@220.lv.
  • Ja preces pārdevējs nav 220.lv, nepieciešams sūtīt atgriezto preci uz preces pārdevēja adresi. Šo informāciju var atrast rēķinā. Tāpat lūdzam informēt pārdevēju par izmaksām, kas radušās atgriežot preci, izmantojot pārdevēja norādīto kontaktinformāciju, kas arī tieka norādīta rēķinā.